„Content SEO” czyli SEO pracujący nad treścią strony

22 0

„SEO, które pracuje nad treścią, jest jednym z najważniejszych. Celem tej techniki jest, aby zawartość strony, czy są to wiadomości, zdjęcia, filmy, karty produktów na sprzedaż lub innego rodzaju elementy były prawidłowo skonstruowane i zawierały słowa kluczowe, umieszczą stronę najwyżej w wyszukiwarkach.

Pierwszą rzeczą, którą należy wiedzieć podczas planowania strategii opartej na treści jest to, co wyszukują ludzie, gdy poszukują oni produktu takiego, jaki chcesz sprzedawać. Znajomość tych wyszukiwań, które mogą być znane za pośrednictwem różnych narzędzi Google, takich jak Trendy, pozwoli ci na ustalenie serii słów kluczowych, na których można budować treści.

Dzięki tej wiedzy, menedżerowie SEO mogą określić, które słowa są najważniejsze i używać ich w taki sposób, aby były obecne w strategicznych punktach strony, takich jak tytuł, znaczniki opisowe, nagłówki tekstów czy wpisy na stronie. Prawidłowe rozmieszczenie słów kluczowych pozwoli również na stworzenie hierarchii, która będzie informować Google o tym, które części strony internetowej są najważniejsze dla niektórych wyszukiwań, tak aby wyszukiwarka mogła lepiej dostosować swoje odpowiedzi dla użytkowników. W ten sposób, główne strony witryny będą zawierać najbardziej znaczące słowa kluczowe, podczas gdy strony drugorzędne będą pozycjonowane według mniej używanych słów kluczowych wyszukiwania.

Techniki SEO dla zwiększenia sprzedaży w sklepach internetowych

W ramach SEO zajmującego się zawartością strony często wykorzystywane są zasoby, takie jak sekcja budowania pytań i odpowiedzi lub popularne sekcje FAQ – często zadawane pytania, w których skondensowane są odpowiednie treści i ich słowa kluczowe. Budowanie treści, które odpowiadają na pytania wyszukiwane przez ludzi jest doskonałym sposobem na poprawę pozycjonowania treści, dlatego można zastosować taktykę polegającą na tworzeniu artykułów w formie wskazówek, sztuczek lub podręczników.

Inne typowe wyszukiwanie użytkownika jest związane z położeniem geograficznym usługi lub produktu. Jeśli możliwe jest stworzenie treści odpowiadającej temu wymaganiu, w tym informacji geograficznej jako słowa kluczowego, tego typu strona będzie lepiej umiejscowiona w Google.”