Żelazne zasady pozycjonowania: Część 2
„1. Dominujące słowa kluczowe wśród pierwszych 100 artykułu: Google postrzega je jako istotne dla przeczytania postu.
2. Słowa kluczowe w H2, H3 i znacznikach: dobrze aby znajdowały się w nich słowa kluczowe.
3. Kolejność słów kluczowych: tożsamość między treścią strony a poszukiwanymi słowami kluczowymi nadaje treści lepszą pozycję.
4. Jakość linków wychodzących: celem jest wstawienie solidnych linków i renomowanych stron.
5. Temat jakości linków wychodzących: Google jest w stanie rozpoznać znaczenie i adekwatność tematu w oparciu o linkowane strony.
6. Prawidłowa gramatyka: Google karze przeciętność w tej dziedzinie.
7. Treści multimedialne: jednym ze sposobów pozycjonowania treści jest dodanie formatów wideo, szczególnie z YouTube.
8. Unikanie zbyt wielu linków afiliacyjnych: ich nadmierna obecność daje wyobrażenie o stronie, której jedynym zainteresowaniem jest jej monetyzacja.
9. Unikaj błędów HTML: używając CMS-ów takich jak WordPress możesz uniknąć błędów w kodzie.
10. Słowo kluczowe w Url: połączenie słowa kluczowego z nazwą marki jest idealne.
11. Powoływanie się do stron referencyjnych: użyteczne jest powoływanie się poprzez linki wychodzące na źródła, które są istotne dla Google.
12. Duża liczba linków prowadzących na domenę główną: jednak zbyt wiele linków wskazujących wyłącznie na stronę główną przynosi efekt przeciwny do zamierzonego.
13. Dobra architektura strony: z CMS-ami takimi jak WordPress czy Blogger jest łatwo dostępna.
14. Minimalny czas przestoju serwera, w przeciwnym razie istnieje ryzyko spadku w pozycji.
15. Certyfikaty SSL dla sklepów: Google jest w stanie indeksować certyfikaty SSL niektórych portali internetowych.”